نرم افزار های مهندسی برق

برق - الکترونیک - ابزار دقیق - اتوماسیون صنعتی

نرم افزار های مهندسی برق

برق - الکترونیک - ابزار دقیق - اتوماسیون صنعتی

پکیج آموزشی و کاربردی رله و حفاظت

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ
پکیج آموزشی و کاربردی رله و حفاظت پکیج آموزشی و کاربردی رله و حفاظت پکیج آموزشی و کاربردی رله و حفاظت 

تاسیسات الکتریکی مانند شبکه های انتقال انر‍ژی، ژنراتورها، ترانسفورماتورها و تجهیزات برقی دیگر در اثر نقصان عایق بندی و تضعیف استقامت الکتریکی دینامیکی و مکانیکی آن در مقابل ولتاژهای ضربه ای پیش بینی نشده و همچنین در اثر ازدیاد بیش از حد درجه حرارت، دچار خطایی می شود که اغلب موجب قطع انرژی الکتریکی می گردد.

این خطاهای الکتریکی ممکن است اتصال کوتاه، اتصال زمین، پارگی و قطع شدگی هادی ها و خرد شدن و شکستن عایق ها و موارد دیگر ظاهر شود.

قطعات و وسایلی که دچار چنین خطاهایی می شوند باید بلافاصله از شبکه ای که آنرا تغذیه می کند جدا شوند تا از ازدیاد و گسترش خطا و از کار افتادن بقیه قسمت های سالم شبکه جلوگیری گردد.

طراحی شبکه انتقال انرژی باید بگونه ای باشد که از یک پایداری و ثبات قابل قبولی برخوردار باشد. با توجه به اینکه قطع برق در مراکز صنعتی می تواند موجب زیان های جبران ناپذیری شود، باید تدابیری بکار برده شود که برق مصرف کننده ای که در اثر بروز عیب فنی از شبکه قطع شده است در کوتاهترین زمان ممکن مجددا تامین گردد.


اطلاعات بیشتر و دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی