نرم افزار های مهندسی برق

برق - الکترونیک - ابزار دقیق - اتوماسیون صنعتی

نرم افزار های مهندسی برق

برق - الکترونیک - ابزار دقیق - اتوماسیون صنعتی

نرم افزار ePLAN CABINET 2.0

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ
نرم افزار ePLAN CABINET 2.0

 این نرم افزار شامل ابزارهای قدرتمندی است که به شما برای ایجاد چیدمان تابلو بصورت دو بعدی و سه بعدی کمک می کند. و داده های اطلاعاتی متنوعی در خروجی ایجاد می نماید که سازندگان کابینت را برای استفاده از ماشین های اتوماتیک مانند دریلهای NC یاری می دهد وعلاوه بر ضریب اطمینان بالا، هزینه تمام شده تجهیزات را کاهش داده و باعث افزایش بهره وری در سیستم های مدیریتی می گردد.

داکتها ، ریلها ، ترمینال ها و هادیها به راحتی یک کلیک قابل جایگذاری در پنل شما می باشند و نرم افزار به شما برای یافتن بهترین مکان برای این المانها به صورت آنلاین یاری می دهد.
شما می توانید یک طرح دو بعدی یا سه بعدی از چهارچوب کابینت ایجاد کنید و برای ایجاد آن از نمونه های کارخانه های سازنده موجود در کتابخانه نرم افزار بهره ببرید. این نرم افزار سازندگان بزرگ کابینت مانند RITAL را پشتیبانی می کند.
علیرغم اینکه این نرم افزار در پکیج جداگانه عرضه می گردد ارتباط تنگاتنگ آن با نرم افزار ePLAN بویژه سری P8 انکار ناپذیر است. و به نوعی می توان گفت مکمل این نرم افزار است.

این نرم افزار به همراه فایلها و ویدئو های آموزشی زبان اصلی در یک پکیج ارائه می گردد.



اطلاعات بیشتر و دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی